O nas

Joanna Gruhn-Devantier

Doświadczona terapeutka, psycholog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Pasjonatka terapii przez zabawę, pracuje w podejściu psychodynamicznym. Po latach pracy w placówkach terapeutycznych zapragnęła stworzyć swoje, wyjątkowe miejsce. Miejsce w którym w domowej i ciepłej atmosferze będzie mogła wspierać innych, realizując swoje zawodowe pasje.
Tak powstał Dom Rozwoju.

Paweł Kwiecień

Psycholog, psychoterapeuta. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Obecnie pogłębia swoje umiejętności w Profesjonalnej Szkole Psychoterapii w Instytucie Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Autor programów edukacyjnych redukujących postawy nietolerancji (dla gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych). Od 2011 r. Prezes Zarządu Stowarzyszenia „KEN”, organizacji projektującej i promującej nowoczesne formy edukacji dorosłych i młodzieży.

Joanna Gieldarska

Psycholożka, terapeutka poznawczo-behawioralna i motywująca, coach zdrowia. Absolwentka UW, Collegium Civitas i Uniwersytetu SWPS. Obecnie pogłębia swoją wiedzę w trakcie szkolenia terapii poznawczo – behawioralnej z elementami terapii trzeciej fali i dialogu motywującego. Pomaga osobom zmagającym się z takimi trudnościami jak: lęk, obniżony nastrój, depresja, spadek energii i motywacji oraz niska samoocena. Ma doświadczenie w pracy z osobami w trakcie zmiany nawyków zdrowotnych, w tym zmianie diety i odchudzaniu. Poza pracą terapeutyczną zajmuje się szeroko pojętą promocją zdrowia. Z pasją doskonali swoje umiejętności podczas licznych warsztatów i szkoleń. Zrzeszona w Polskim Towarzystwie Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz Polskim Towarzystwie Terapii Motywującej (certyfikat nr 97).

Paulina Tartanus

Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, przyszła psychoterapeutka. Doświadczenie zawodowe zbierała między innymi w Akademickim Ośrodku Psychoterapii, Klinice Stresu Bojowego, Stowarzyszeniu Aslan czy Centrum Terapii Mutyzmu. Prowadzi zajęcia psychoedukacyjne w szkołach. Stale podnosi swoje kompetencje poprzez udział w szkoleniach, konferencjach i pracą nad sobą. Obecnie stażystka w Fundacji Nagle Sami – zajmującą się pomocą osobom w żałobie.

Monika Wądołowska

Psycholog, trener grupowy oraz trener uważności. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, studium Trenerów grupowych Laboratorium Psychoeduakcji, ukończyła kurs nauczycielski Mindfulness w Brethworks, Manchester, UK. Prowadzi warsztaty oraz kursy uważności – Mindfulness w Stresie oraz Mindfulness dla Zdrowia w języku polskim oraz angielskim. Współpracowała m.in. z Instytutem Psychologii Zdrowia w Warszawie, Mindfulness Association, Orange oraz Centrum Inicjatyw Międzykulturowych. Związana z KN Mindfulness SWPS. Członek Polskiego Towarzystwa Mindfulness.

Natalia Lipecka

Studiowała arteterapię na warszawskiej Akademii Pedagogiki Specjalnej. Ukończyła certyfikowany kurs arteterapii oraz szkolenie Terapii Tańcem i Ruchem w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi autystycznymi, z zespołem Aspergera, ale także z zaburzeniami SI i innymi niepełnosprawnościami. Ukończyła 7-mio tygodniowy kurs Mindfulness adresowany do osób pracujących z dziećmi i młodzieżą. Od tamtej pory współpracuje również z Akademią Mindfulness, pod okiem Michaela Sendersona prowadzi tygodniowy warsztat uważności dla dzieci w ramach „Wakacji z uważnością”. Jest certyfikowanym instruktorem masażu Shantala.

Małgorzata Kibart

Dyplomowany psychoterapeuta psychodynamiczny. Absolwentka Wydziału Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz Krakowskiego Centrum Psychodynamicznego. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w Akademickim Ośrodku Psychoterapii, w Warsztatach Terapii Zajęciowej, Instytucie Psychiatrii i Neurologii, w Szkole Specjalnej dla dzieci z autyzmem oraz na Oddziale Dziennym Szpitala Wolskiego. Zajmowała się także pomocą ofiarom stalkingu pracując w Fundacji „Można Inaczej”. Prowadzi psychoterapię indywidualną dla osób dorosłych i młodzieży w nurcie psychodynamicznym, konsultacje par oraz zajmuje się pomocą psychologiczną dla rodziców dzieci ze spektrum autyzmu.